sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Gött nytt år!

Har blivit lite ofrivillig bloggtorka under julen. Men jag har jullov och lixom yolo?! Man ska väl leva oxå eller?
Igår hoppade jag iaf Sparris. Det var hyfsat halt (snöade typ hela dagen den 28?) men det gick bra. Enda felsteget var när jag råkade hålla in lite för mycket och hon rev, utan mig hade hon klarat det tror jag. Höjden? Ca 45-60 cm. 
Idag red jag bara ut lite. Det var ju så förbannat halt på banan, så jag red lite tempoväxlingar och övergångar skritt-trav.
Nu är det ju bara en dag kvar på 2015 och jag passar på att önska er alla ett gott nytt år!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: