sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Kyligt!

I förmiddags red jag Sparrow på banan, hon var toppenfin! Kändes som om hon skulle kunna trava runt för evigt (men inte jag, hosthost). Tog galoppombytena jättefint. Så stolt. Men efteråt kändes det som om jag skulle spy... Eller fått ett slag i magen. Jag måste verkligen få upp kondisen, men det lär då inte gå såhär i juletider... O.O
Nu, för någon kvart sedan, red jag Kickan till och från IRL-stallet. Någon idiot sköt bollar mot sin häck där vi passerade, och Kicks blev lite rädd.
Thank you for reading.
1:a nedan: Sparris! Egenfotad.
2:a nedan: WX Quick Solutions aka Kickan. Gal Ildiko.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: