sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Schema

Så här tänkte jag ordna veckans ridturer med hästarna. Schemat är typ bara ungefärligt och jag kanske går ifrån det ibland, men jag tänkte försöka hålla mig till dessa riktlinjer: MÅNDAG, igår, red jag Lotus, Zamuraj och Blix. TISDAG, idag, kommer jag rida Ginny, Damla, Sparrow och Mentos. ONSDAG går Trollet, Trix, unghästarna och Irma. TORSDAG är det Miro, Stjarni, Shadows och Saluts tur. FREDAG tränar jag åringarna och fölen. LÖRDAG går Iris, Saga och Mentos igen, och SÖNDAG tar jag de hästar som behöver mest motion, med andra ord Salut, Trollet, Trix och Blix. Som sagt betyder det här inte att jag kommer rida så här för alltid, det här gäller bara för denna veckan eftersom mina medhjälpare som tar hand om och motionerar hästarna åt mig vardagar är lediga på helger och lov. Återkommer med mer info! Sorry för att de flesta bilderna blev knäppa, förresten, men skickar med en liten bild på Summer ändå, eftersom hans var den enda som höll sig helt. Bilden kommer som sagt från ransu.kuvat.fi.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: