sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Hemma

Vi har ju varit på kryssning till Åland, kom hem igårkväll (ca 22:00) och åkte i onsdags. Det var hur kul som helst, speciellt som jag och min kusin skapade lite inbördes skämt och sprang på bandet som uppträdde på kvällen (bodde mittemot oss) exakt hela tiden... Ljuva minnen!
Aja, idag är jag back on track så att säga och känner mig hyfsat taggad på att rida lufthäst! Det blir nog banan för tjejerna (eller badstranden) eftersom jag troligtvis ska rida IRL oxå.
Men då vet ni att jag lever och mår (jätte)bra, hehe. Apropå ingenting så har Zeppelins sto anlänt till fodervärdens gård och vi tänkte kolla på hur hon betedde sig för att avgöra hur snart hon ska betäckas. När hon kom var hon minsann väldigt brunstig och att Z sprang omkring i hagen och var alldeles till sig gjorde inte saken bättre. Så ja, jag tror att det blir ganska snar betäckning. 
Vidare inlägg kommer.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: