sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Så ledsen

Förlåt kära läsare, är verkligen superledsen för den extrema bloggtorkan. Men har helt enkelt inte hunnit, ni får förlåta mig. Nu kommer då lite update om de senaste veckorna: Har börjat köra in Sparrow. Det går jättebra, hon har i nuläget haft sele på sig samt gått runt med sulkyn bakom sig. Hon är jättesnäll men tycker inte om bettet, hon är ju som sagt väldigt känslig i munnen och har troligen upplevt något otäckt med bettet, så jag fick ta av det och ersätta tränset med ett hackamore istället. Så nu funkar det super. Har även kört lite med Silverpilen, shettistjejen, supersnäll och mysig. Jag har även köpt en ny häst, Glimt heter hon. Svart Ridponny, 129 cm hög med söt bläs. Helt fantastiskt rolig och pigg, men skulle aldrig göra något dumt medvetet. Hon är jättekul och vi har verkligen hittat varandra. Snart är det ju påsk så det kanske blir någon mindre påskhoppning och/eller -dressyr på Ängsstallet, det återstår att se. Men jag vill bara få sagt att bloggen *inte* är nedlagd på något sätt, förvänta er bara inte fläckfri närvaro inom den närmaste tiden. Fast den kommer ju alltid att finnas kvar här! :) Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: