sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Igår...

... Red jag ut med Sparrow på kvällskvisten. Hon kändes ganska fin, kort och gott. Samlade sig bra och hon har fått en mycket finare form på sistone. Visst, ibland blir halsen girafflång och steget går väl att diskutera men allt är relativt som nån sa. Med tanke på att hon knappt gick att rida förra året är jag ändå stolt.
Har inte kommit mig för att kontrollera varken Helge eller Salut på SLF än, utan vi får se hur det går. Helges hosta har gett med sig nästan helt nu, så glad för gamlingens skull!
Och Natta, ja, det är väl som det har varit de senaste veckorna iaf. Hon verkar inte ha så ont och är pigg, snäll och glad, så vem vet? Det kanske löser sig till det bästa till slut. 
Och då har jag en sexårig fullblodsgaloppör som stått på totalvila hela vintern ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: