sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Rubrik här ja...

Kommer inte på någon bra rubrik så. Känns som om alla inlägg heter "Ridtur" eller något i den stilen eftersom jag har så underbar fantasi. xD
Jag red Sparrow på banan. (Wow vad den meningen känns uttjatad! Men vad, det är ju det jag gör. Jag kan ju inte ljuga för er.) Hon kändes fin, lite pigg och studsig eftersom hon fick stå igår och i förrgår. Jag är kanske lite lat. 8D Nej, men allt för min lilla goding.
Och jag vet att jag lovade nåt i stil med "10 frågor" - det inlägget kommer snart. Håll ut, bara ut mina vänner... :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: