sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Ny ponny typ

Jag har nu fått ta hem ett litet femtonårigt gotlandsruss på prov till Gråsjö. Hon heter Helga och jag har varit hennes medryttare ett tag, så jag känner henne ju lite redan. Men jag är inte helt säker på om jag verkligen har tid för henne, så därför har jag inte köpt henne helt ännu. Vi får väl se hur det går helt enkelt, men det är en jäkligt trevlig ponny (även om hon är lite överpigg ibland).
Annars, inget nytt ÖVERHUVUDTAGET. Eller, jo. Att jag suger på att uppdatera. Fast det är väl knappast något nytt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: