sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Gotland

Är på Gotland nu och kommer stanna här i en vecka framöver. Så det lär inte bli något bloggande att tala om. Hoppas dock ni har överseende med det.
(Asså vem pratar jag ens med? Det är ju typ fler människor på månen än läsare på bloggen!)
Iaf så har jag med mig min Blueberry, älskade sextonåriga Blue. Han är en skimmelfärgad connemara som hängt med mig sedan 2011 tror jag att det var. Så vi kommer typ utforska Gotland tillsammans med min syster och hennes häst! Så uppdaterar jag lite bättre när jag kommer hem.
Deal? ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: