sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Sorry sorry

Jag VET att jag är usel på att blogga, men hata mig inte! Jag har ju faktiskt ett liv (eller ja, jag låtsas att jag har ett iaf ... xD)
Men i alla fall, så har det inte hänt så mycket förutom att jag har ridit Sparven lite. En gång för typ en vecka sedan, så red jag ut - och svalde en fluga. Så äckligt! Fick stanna och spotta, Sparven undrade nog vad jag sysslade med, men jag fick samla mod och rida vidare. Hemskast var det nog för flugan, men det var en traumatisk upplevelse även för mig.
Så där, jag kommer att rensa lite på Gråsjö (hästar o sånt) så i framtiden bör det komma en del inlägg om det. Den här gången ska jag göra det riktigt ordentligt och bara behålla dem som betyder mest för mig, även om jag givetvis älskar alla mina små bäbisar <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: