sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Tvåårsdag

Insåg att jag glömde att nämna min och Sparvens tvåårsdag den 22:e augusti! Tänk att det var två hela år sedan jag köpte henne! Till mitt försvar; skolstarten inföll precis den dagen och jag började högstadiet, vilket var upphov till en rad känslor såsom stress, nervositet, förväntan och (lite) rädsla. Så det kanske är förståeligt att jag glömde av den helt.
Men nu har jag märkt det och det är helt otroligt! Tänk så mycket hon har utvecklats dessa år. Så stolt över henne.
/E
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: