sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Hej folks

Jag är back on track, efter lite bloggtorka. Nu är det snart april och avelssäsongen börjar. Det är ännu lite tid kvar tills stona ska betäckas, men letandet efter den perfekta matchningen är i full gång (: Sparven och alla andra mår toppen. Jag har funderat på att göra en stor utrensning och bara spara de hästar som ligger mig absolut varmast om hjärtat, men inget är hugget i sten och som vi alla vet brukar det gå sådär när jag ska sälja av, haha. Är så fäst vid dem allihopa <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: