sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

?

Sorry, sorry sorry för att jag är världens sämsta bloggare. Sett till aktivitet. Ja, jag lever fortfarande och JA, de där frågorna jag utlovade kommer! Tat lugnt. Hinner bara inte. Först hade jag lov (jäkligt skönt) men hann inte med hälften av det jag tänkt göra och nu så åkte jag på någon form av domedagsförkylning med halsont. MEN jag är back on track igen.
Så, jag har ridit runt lite på Sparrow och tjolahoppsan sa. Tänker rensa ut på Gråsjö men kommer mig aldrig riktigt för att göra det. Älskar alla mina pluttar för mycket! <3
Iaf så har Natta (you remember?) blivit mycket bättre. Hon haltar inte längre när hon går, även om jag inte vågar motionera henne ännu, inte ens i lina. I bästa fall kommer hon att kunna ridas ultralätt så jag är glad över att hon bara finns här hos oss. Skynda långsamt, heter det ju.
En av lösdriftshästarna har det kämpigt just nu. Helge (ja, det var inte jag som döpte honom) är en fullblodsvalack på 34 år. Köptes in oktober -14 tror jag. Han har en hemsk hosta och blir han inte bättre snart tror jag inte han klarar sig över vintern. Väldigt tråkigt om han måste tas bort. Fin häst, bästisen Atlas (28 år) kommer definitivt att sörja på ett intelligent sätt. Återkommer med news. :(
Bye!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: