sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Back on Track

Jo, så nu är jag tillbax. Jag VEET att jag är världens sämsta på att blogga aktivt men yolo, jag har ju annat för mig oxå. :)
Idag red jag Sparrow en sväng på banan. Vi tränade lösgjordhet och cavaletti. Dessutom lade jag ut en stege där hon fick träna på att stå jämnt med alla fyra benen.
Hon gick bra, lite stel i början men eftersom passets fokus var just lösgjordhet passade det ju bra! Ganska pigg eftersom hon har fått stå lite längre än planerat. Men det gick super och jag måste bara säga vilken underbar häst jag har! 
Sedan så har jag även rensat ut och bestämt vilka hästar jag ska behålla på Gråsjö och inte. De som ska säljas kommer att läggas ut på annons på SLF.
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: