sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Uppdatering

I söndags red jag min lilla Sparv på banan, relativt länge och intensivt. Vi jobbade mycket med sidvärtsrörelser, skänkelvikningar och serpentiner. Det gick jättebra. Min kondis har dock dalat efter julen, haha, så jag orkade inte med så många galoppvarv. Fast några gick det. Och de som jag klarade fungerade fint. Så stolt över min tjej, alltså! Underbar är hon. På riktigt! Efter det har jag bara skrittat ut på henne en gång, i går. Det var lugnt då också. Jag har bestämt mig för att jag skall sälja ett av fölen årgång 2014, nämligen Trollets dotter Carrie. Hon är född i oktober 2014 och en fin tjej, men jag har inte tiden som krävs för att utbilda både henne, mina andra unghästar och hästar, så jag kommer sätta ut henne på annons och se om någon svarar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: