sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Frost

Tog nyss en sväng med Sparrow på banan. Frosten krasade under hovarna och kylan bet i kinderna - så himla fint! Kallt som i graven, men riktigt härligt vinterväder och toppen att rida i minus kylan. Lite halt på banan dock, men man kan väl inte få allt.
I vilket fall så gick hon tipptopp idag. Pigg och framåt utan att ha den där galna psycho-attityden hon får ibland. Nöjd och glad med min lilla tjej.
Yes, jag vet att jag bara tjatar och tjatar om den där utrensningen som aldrig händer - men NU ska jag tamefan (<--- sry) ta tag i det. Jag har dock köpt ett treårigt hoppsto som jag bara ska hämta. Sen får vi se om jag hittar något på SLFs vinterauktion.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: