sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Jaha, ja

Så var man tillbaka igen. Tillbaka på den punkt där jag helhjärtat lovar och svär på att börja blogga aktivt igen. Kommer ni ihåg för typ ett år sedan, när det kom ett inlägg flera gånger i veckan? Det var tider, det.
Men grejen är att jag har rätt mycket just nu, med skolan, kompisar och sånt, plus att jag blir fjortis i februari (= varning för fjortisbeteende) så det kommer nog inte bli så igen. Tyvärr.
Eller, vem ber jag om ursäkt förresten? Marianergraven har ju större befolkning än den här bloggen har besökare.

I varje fall så har det inte hänt så speciellt mycket. Jag siktar på att försöka ELIT-premiera Trollet till årsskiftet, vet dock inte om jag kommer kunna det med tanke på aktiviteten och så, men det är ett mål iaf. Han saknar typ 4 meriter för att bli ELIT så ska försöka komma ut på ett par tävlingar. Så stolt över min lilla tuss!
Förresten börjar fölen som föddes i somras/våras att avvänjas nu. Fjolårets föl ska påbörja träning och 2014 års föl ska börja ridas in till jul! Det ska bli så kul att äntligen få sitta i sadeln på Gråsjös allra första egna uppfödningar. Det har ju faktiskt gått nästan tre hela riktiga år sedan jag började.
Bättre update kan komma, men till dess : Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: