sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Hantering påbörjas!

Fler än jag som märkte av det fina vädret igår? På grund av det fick Sparrow en vilodag i hagen, något som gissningsvis var väldigt uppskattat! Tränade henne idag igen. Lika snäll som alltid. Imorgon kommer jag att börja hantera henne mer; rykta, klappa, leda. Känner mig dock väldigt nere just nu då min riktiga katt, som före detta andades, är bortgången. :( Ses imorgon. Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stuteri Gyllendal
skriven :

Hej! Ville bara säga att jag tycker att du har en jättefin sida! Har inte sett din sida förut så jag gissar på att du är relativt nystartad. Lycka till med bloggen i alla fall, ska försöka komma ihåg bloggens adress och titta in då och då :)
//Stuteri Gyllendal

Svar: Hej! Tack så mycket!Ja, bloggen är relativt ny men jag är gammal i lufthäst-gamet! ;)
Kram
Ella Hultqvist

2 Maja
skriven :

Du har riktigt bra blogg Bella! :D //din galna kusse Barack

Svar: Hej Baracken!Vad roligt att du tycker det! :)
Kram
Ella Hultqvist