sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Natta

Har varken hunnit eller haft lust att blogga på sistone, men nu ska det väl bli ändring på det hoppas jag. Dessutom fyller bloggen (och min & Sparrows relation) snart ett år. Då smäller det!
Jag har införskaffat en jättefin tolvårig korsningsvalack vid namn SPC Rabalder för några veckor sedan. Jag har även medryttare till honom så det är ingen större belastning. Dock så funderar jag på att rensa ut bland hästarna och bara behålla dem som jag verkligen trivs med. Kanske!
Natta har blivit opererad och går nu med stödskenor i hagen. Jag åker in med henne idag/imorgon för återbesök. Hon verkar klara sig ganska bra, jag är så stolt över min lilla tjej! Eftersom hon inte kommer att hålla för normal ridning mer (om allt går som det ska) så kommer hon endast att vara sällskap och kanske avelssto. Undrar om det blir för mycket belastning på benen om man betäcker henne bara.
Dessutom så har Tynnesrosa, som betäcktes av Trollet i juli, fölat ett underbart hingstföl vid namn Cocos Trolltyg. Född 13 augusti men redan hagens kung!
Nåja, statusrapport inlämnad. Ses snart igen. Om jag bättrat mig på att blogga vill säga! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: