sparvresan.blogg.se

Välkommen ska du vara till en blogg om en problemhäst som gick från nästan ohanterlig till riden på bettlöst - barbacka. Inkörd och travar byn runt framför vagnen. En speciell häst med en speciell historia. Välkommen.

Ledsen ...

... för den dåliga uppdateringen. Men skolan har börjat och JAG har börjat högstadiet, så förvänta er inga stordåd från mig, hörni.

För övrigt har jag och Sparrow firat tvåårsdag tillsammans den 22:e, och hästarna ska gå in från betet den förste september. Nyss kom jag in från en härlig eftermiddagstur på Sparrow. Vi galopperade över ett öppet, frodigt fält i kvällssolen, vilket var oslagbart, och påminde mig om hur mycket jag faktiskt älskar den här hästen, trots att hon bara existerar i min (och kanske er) fantasi.

Nej, nu måste jag gå. Detta är knappt något inlägg, mer en förklaring till varför jag är så dålig på att uppdatera. Hoping you will forgive me.
E
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: